אחת הדרכים הטובות ביותר בעזרתה אנו יכולים להתכוונן נכון אל רשת השידור של היקום, היא תפילה.
תפילה אמיתית הינה זו שמטרתה לחבר אותנו עם כח הבורא שבנו, הכח להשפיע מהאור שלנו. לפעול מתוך שמחה, אהבה ורצון לתת. לפעול בודאות ולא לתת לשום מצב במציאות שלנו להוריד לנו את הרוח מהמפרשים.
כשאנו מתפללים בין אם זה מספר או מהלב שלנו, המטרה היא ליצור קשר אל אותו מקום ממנו מתקבלות התפילות והתנאי לכך הוא שנגיע נקיים מכל שליליות ומחסום כלשהו לתפילה. רק כאשר אנו מגיעים מהמקום הזה אנו באמת יכולים לגרום לתפילות שלנו להתגשם, לעזרה שאנו זקוקים לה להגיע אלינו ולחיינו להתקדם כפי שאנו רוצים ומאחלים לעצמנו!
אם אנו מוותרים על הרצון להיות צודקים ובאים ממקום הרוצה להתפתח, אז אנו נשאיר את האגו בצד ונפעל כמו נר, ממקום של נתינה וחלוקה. כאשר נר מאיר, הוא מחלק מעצמו ולא מאבד מכוחו אלא מגדיל את ההשפעה שלו בכך שהוא מכניס יותר אור לעולם.
אם אנו נסתכל על המילה תפילה, היא מלשון פתילה. כאשר אנו מתפללים אנו יכולים לגרום ללהבה ולאור לנקות את הראש מהפרעות כלשהן, ולגרום לכל איברי הגוף לעבוד כגוף של אור. ובמצב הזה, כל החושך, הסוף והמוות מסתלקים מחיינו!
דרך התפילה אנו יכולים לנקות את חיינו מכל חושך, כאוס ומחלות. בין אם זה מחלות בגוף, במערכות היחסים או בעסקים. אנו יכולים להתחבר אל כח החופש האמיתי, החופש מלהיות עבדים למה שמגביל אותנו ומושך אותנו לאחור.
כתרגיל שיעזור לכם להבטיח שתפילותיכם יתקבלו:
התמקדו בדבר כלשהו שאתם רוצים לקדם בחייכם כעת ולפני שאתם מתפללים לקבלת עזרה בדרככם שלכם, בקשו מהבורא להסיר את אותו מחסום, קושי ואתגר שמונעים מכם להתקדם באותו הדבר. הבקשה הזו היא הסוד שיבטיח שאתם תגיעו ממקום שרוצה להשתנות ולקבל עזרה אמיתית, ולאחר מכן התפילה שלכם תהיה פשוט ה"עדכון" ביקום!!
חשוב לדעת: אנו הם אלו אשר קובעים האם התפילות שלנו יתגשמו על פי:
1- מידת הרצון שלנו לשנות ולהשתנות
2- מודעות של שמחה
3- רמת ודאות חזקה והקשבה לאינטואציה ולמסרים שנשלחים אלינו

המציאות לא תמיד פשוטה ואנו נמצאים לפני אתגרים לא מעטים כמעט בכל יום, והתפילה ניתנה לנו כמתנה מהבורא ליצור את ה"גשר" אליו ואל התשובות שאנו זקוקים להם. ולכן אנו בלבד באמצעות חופש הבחירה קובעים האם הפתרון שאנו זקוקים לו ישלח אלינו או לא.
אשמח לשמוע בתיבת התגובות שלמטה על ההצלחות והשינויים שחוויתם כתוצאה מהתרגיל ואתם מוזמנים לשתף אותנו מחוויותיכם.
ואם יש אנשים היכולים להנות מהתוכן שתפו איתם את המאמר.
אני מאחל לכם הצלחה רבה ושיתגשמו כל תפילותיכם 🙂
שמוליק