תוכנת חלונות של חברת מייקרוסופט יצרה עבורנו עולם חדש ומרתק בו אנו יכולים לדלג ממקום אחד למקום אחר, לשוטט ברחבי האינטרנט ולהגיע למקומות חדשים ועוד מבלי להיות שם פיזית.
עם זאת כפי שיש הרבה טוב בכך, לא כל "חלון" הינו נכון עבורנו ולא כל מה שאנו רואים, שומעים או חווים דרך האינטרנט טוב לנשמה שלנו ולהתקדמות ולצמיחה האישית שלנו.
המציאות שלנו עובדת באותה הצורה ואחד המושגים אשר יכול לעזור לנו להבין כיצד המציאות עובדת הינו מושג בשם "חלונות החכמה".
יש 2 דרכים לראות את המציאות:
1- ממקום מאוד מצומצם אותו רואה האני השקרי שלנו שכל מה שהוא מחפש לקבל זה סיפוק מידי, כח של אנרגיה רגעית שבהמשך הדרך, שעה שעתיים, יום או יותר תיצור קצר בתוכנו.
2- לראות את התוצאה בסיבה, במחשבה. לפעול ממקום של חכמה וראיית הנולד ולהתחבר לסיפוק המתמשך שיחבר אותנו לטוב, לאור ולשפע האמיתי!

העיניים שלנו נקראות חלון לנשמה. דרכן אנו יכולים לראות את כל המציאות שלנו, אם אנו מתבוננים מהמקום הנכון ורואים דרך החלון הנכון.
תוכנת ווינדווס המקורית נבראה על ידי הבורא והיא קיימת בתוך כל אחד מאיתנו.
כאשר אנו מתובננים במציאות מתוך האני האמיתי שלנו, אל המקום של יצירת טוב בעולמנו ובעולם בכללותו, היכן שיש שמחה, שיתוף ואהבת חינם, נפתח חלון שמחבר אותנו למידע הנכון שיקדם אותנו.
אך כאשר אנו נפעל מתוך מקום צר ואנוכי ולא ממקום הרואה מה נכון ומה צריך לעשות בכל פעולה שלנו, יפתח חלון שיחבר אותנו לקבלת החלטות שאינן נכונות לנו, ויובילו אותנו להיות במקום הלא נכון וברגע הלא נכון.
רוב הבעיות שלנו קורות בגלל התאוות שלנו והדרך הטובה ביותר להיות מוגנים מפניהם היא לפעול ממקום חיובי, בהתמקדות במה שבאמת יקדם אותנו ומה שהנשמה שלנו באמת רוצה-שמחה, אהבה וחיבור להצלחה אמיתית!
כל התרחקות מהאור ומהטוב, בגלל פחד או כל תחושה שלילית, תאפשר לחושך ולכאב להיכנס לחיינו ולנו ליפול ולא לעלות כלפי מעלה.
השבוע אנו מקבלים את ההגנה מפני השליליות שלנו. מפני הכוחות השליליים שבתוכנו- השנאה, הפחד, הראייה הצרה והאנוכית. האויב חשוב להבין אינו אדם כזה או אחר, מצב כזה או אחר, אלא זהו היצר הרע שבתוכנו. הוא אשר מנסה להכניס אותנו דרך החלונות הלא נכונים לנו דרך פיתויים ויציאה מהדרך הנכונה והישרה עבורנו.
כך נוכל להיפתח לשפע של תובנות דרכן יפתחו לנו דלתות חדשות כבר השבוע.
אני מאחל לכם שבוע של צמיחה גדולה והגנה.
הרבה הצלחה ואהבה רבה 🙂
שמוליק

נ.ב
אם יש אנשים היכולים להנות מתוכן זה, אשמח אם תשתפו אותם :))