גלגל הגורל והמזל מסתובב לו מיום ליום, מחודש לחודש ומשנה לשנה.
כיצד נוכל להטות את הגורל לטובתנו ולהתקדם כפי שאנו באמת רוצים?

אנו יודעים שכאשר אנו רוצים לצאת לדרך חדשה כלשהי, מופיעים אותם הרגלים קודמים שהניעו אותנו, אותה דרך ישנה ומנסים להפריע לנו מלהתקדם.
אלו אותם רגשות שהאני הישן שלנו אינו רוצה להיפטר מהם ומנסה להאחז בהם בכל כוחו.
ניתן להסתכל על כך כמרד פנימי הקורה בתוכנו, מרד אותו יוצרים אותם כוחות שליליים שיצרנו קודם לכן.
על פניו כשאנו עושים פעולות נראה שאין תוצאה, אבל היקום נברא כך שכל מה שאנו עושים מייצר אנרגיה, ואנרגיה לעולם נשמרת על פי חוק שימור האנרגיה. והאנרגיה הזו תעמוד לטובתנו אם יצרנו חיוביות, ולרעתנו אם יצרנו שליליות.
אם הרגש חיובי ואנו חשים אהבה, שמחה או התלהבות- אנו יכולים לצאת אל העולם, לאהוב את כולם ולעשות שינויים גדולים!
אך אם הרגש הינו פחד, כעס, מתח, לחץ או חרדה ואשר אינו מתועל נכון, מה תהיה התוצאה?
אנו יכולים לאבד שליטה, לאבד כיוון, להתכנס בתוך עצמנו ולפתוח פתח לכוחות מאוד שליליים שיכולים לקחת שליטה על עולמנו הפנימי. ובמצב הזה כשאנו תחת שליטה, אנו כבר לא בעלי הבית על העולם שלנו!
כיצד מטים את הכף כך שאנו נקבל בחזרה את השליטה על כל אותם מצבים בהם פתחנו פתח לשליליות להיכנס?
המפתח טמון ביכולת שלנו לעמוד בהצלחה מול אותם מצבים מהעבר בהם יצאנו משליטה והתנהגנו באופן שיפוטי, בביקורתיות, מלחץ, חוסר שליטה, כעס וכל מה שחוסם ומונע משמחה, אהבת חינם והשפעה חיובית להיות חלק מאיתנו. במצב זה היצירתיות שלנו אינה אותו הדבר, ואנו פשוט נמצאים תחת שליטה ולא מבחוץ!
המצב החיצוני הינו טריגר שתפקידו לעורר בתוכנו מצב של תגובתיות כדי לעזור לנו ליצור שינוי ועליה מעל למצב המאתגר.
הדרך אל השלום הפנימי והחיצוני תלויה בדבר אחד, ביכולת שלנו להיות שלמים מבפנים. ושלמות יוצרים על ידי התנהגות של שליטה, ופעולות של אור והשפעה חיובית.
ולכן עלינו לזכור כי כל אחד מאיתנו הוא הבעלים של העולם הפנימי שלו (הנשמה), והחיצוני (הגוף), וזוהי האחריות שלנו לקבוע איזה מחשבה ורגש יכנסו ויהיו חלק מעולמנו ומה מהם אשר אינו משרת אותנו ישאר מחוצה לנו ולא יהיה חלק מחיינו.
ופה נכנסת החכמה הפנימית שלנו- לראות מראש מה יוליד המצב המסוים בו אנו נמצאים. לחשב את הצעדים שלנו ולשים לב לרגשות ולאן הם יכולים להוביל אותנו. כאשר נדע להטות את הכף מבפנים, נוכל לדבר ולפעול בדרך שתכניס אור ותסלק את החושך.
טיפ: המחשבות והרגשות השליליים יופיעו בזמן שהכי קשה לשלוט בהם- בזמן של תאוות שונות. אוכל ובמיוחד יחסי מין.
הדרך הטובה ביותר להתגבר על כך היא: להפוך את הרגש מכזה בו אנו עסוקים בעצמנו ובגוף שלנו, לכזה שעסוק באחרים ויוצר מחשבה ורגש של אחדות, אהבת חינם ודאגה לזולת!

אהבתם את הכתבה?
שתפו אותה עם חבריכם ועזרו גם להם להטות את כף הגורל לטובתם J
רוצים לקבל עוד תוכן?
הירשמו בקופסת ההרשמה שמתחת ותוכלו לקבל עדכונים על סרטונים ותוכניות נוספות.

אני מאחל לכם הצלחה גדולה ואהבה רבה 🙂
שמוליק