נכנסנו לאחד החודשים החשובים ביותר בשנה, חודש שמסמל את כל המהות של חיינו.
מזל סרטן וחודש תמוז, נשלטים על ידי כוכב ירח וכמאור השני בממלכת הכוכבים, תלויים בני המזל באור של השמש בכדי להתקיים.
הירח משתנה ונראה פעם מלא ופעם חסר, רמז לנו ולעבודה שהגענו לעשות בעולם הזה!
אם הינך מנוי על המסרים הקבועים שלי, ישנו מושג עליו אני חוזר שוב ושוב ואשר הבנתו תעזור לנו להבין את מהות החודש הזה.
מהות כל הטוב שאנו רוצים לקבל – האהבה, השמחה, ההצלחה, בריאות, מערכות יחסים מוצלחות, אושר ועושר, התלהבות או כל מה שנוכל להעלות בדעתנו, הינו כח של אנרגיה חיובית שכל מהותה היא במילה אחת – טוב!
כשטוב לנו אנו בהארה כך נהוג לומר, אנו מרגישים מילוי מבפנים. יש לנו ביטחון, יציבות, ואנו ודאים על הדרך שלנו.
מה שאנו רוצים להתחבר אליו בכל פעולה שלנו זה אל ה- אור, אל הטוב, אל אותו כח שיאפשר לנו כל הזמן להתרחב למקומות חדשים. שהרי כשטוב לנו באופן אוטומטי אנו רוצים לעשות טוב, וראייה לכך היא שאנו מחפשים מישהו לחלק עימו את הטוב הזה.
זהו הטבע הפנימי שלנו, זוהי מהות הנשמה שקיימת בתוך כל אחד מאיתנו ואנו פועלים כך רק כאשר יש לנו את האור.

לחיים ישנה מטרה אחת ועיקרית והיא – שנחיה באור ושכדי שיהיה לנו את האור, עלינו לנוע לקראתו, לזוז ולהיות בתנועה מתמדת!
החיים הללו משולים לירח המתמלא מכח האור של השמש. עבורנו השמש משולה לאור של הבורא עליו דובר קודם לכן. זהו כח אינסופי חיובי שכל מהותו נתינה והתפשטות.
ואנו בני האדם משולים לכלי שמהותו היא חוסר, ריקנות, וחושך. ומדוע?
מכיון שאם לא היינו חסרים באור, ולא היה לנו רצון להתמלא אנו לא היינו יכולים לחוש מהו טוב בכללותו. מכיון כדי שיהיה טוב כולנו יודעים, עלינו לעשות מעשים. עלינו לזוז, להשפיע, להתאמץ ולצאת מהמקום הנח שלנו!
כדי להצליח במבחן בין אם זה בבית הספר, באוניברסיטה או טסט לרכב, עלינו לעבוד קשה קודם לכן. עלינו ללמוד ולאפשר ללימוד להפוך לחלק מהותי ממי שאנחנו. ללא החזרתיות, המאמץ וההשקעה, אנו לא נוכל לעבור את המבחן.
כל דבר שאנו עושים ובכל רגע הינו מבחן שמטרתו לעזור לנו להתחבר אל האור.בין אם זה בעסקים, בבריאות, זוגיות או חברות. כל דבר בחיינו מצריך מאיתנו שננוע לקראתו, שנעבוד, נשקיע את האנרגיה הנדרשת כדי שיהיה לנו את האור (הטוב שאנו רוצים לקבל), ואם נפעל בדרך הנכונה- מובטח לנו שנרגיש את המילוי שאנו רוצים לקבל.
שוב המילוי יכול להיות תחושה טובה, ביטחון, הצלחה כלכלית, בריאות או כל דבר שמסמל עבורנו את ההצלחה והשגשוג!
ישנה דרך להגיע להצלחה המיוחלת, היא לא הומצאה על ידי בני אדם אלא על ידי יוצר היקום ואם נלך בדרך זו- מובטח לנו שיהיה לנו טוב.

box

אנו חיים בו זמנית בשתי עולמות:
1- האחד שאנו רואים, העולם הפיזי השולח בדרכנו את המצבים השונים ובו אנו עוברים את המבחנים השונים
2- והשני- עולם של מחשבה ותחושה, עולם הנסתר מעיננו וששם מתרחש בעצם
כל המשחק של חיינו. שם אנו בוחרים (מילת המפתח) כיצד להגיב למבחנים ולאן הם יקחו אותנו!!!
האם אנו מלאים או חסרים, יש לנו אור או לא?
את זה אנו מרגישים במקום אחד בלבד – בתוכנו.
רק אנו יודעים האם טוב לנו, והרמז לכך הוא מה אנו חשים בכל רגע נתון ומה אנו רוצים לעשות כתוצאה מכך.
אם המחשבה והרגש שלנו מחוברים לכח האור ואנו חושבים כיצד לפעול כמו אור, ולהאיר את חיינו וחיי הסביבה שלנו, אז זוהי אינדיקציה עבורנו לדעת שאנו במקום טוב עבורנו.
עם זאת החיים הם החיים, והם שולחים לנו בכל יום ובמיוחד ישלחו בחודש הקרוב מצבים שיש בהם אי נוחות, מתח, לחץ, פחד או כל תחושה שלא מאפשרת לנו להיות בשמחה מכורח עצמנו.
מה אנו עושים ברגעים שכאלו וכיצד נגיב להם?
האם המצבים יהיו בשליטה עלינו וניתן לרגשות להוביל אותנו, או שמא נדע להשתמש ברגשות ככח פנימי שבא לומר לנו באיזה מצב מודעות אנו נמצאים?
זה תלוי בדבר אחד בלבד- בחופש הבחירה שלנו!
המהות הפנימית של חודש תמוז ומזל סרטן היא תנודה רגשית, מצבים שמשנים את עצמם בתוכנו וקיצוניות בין חיוביות לשליליות. ראייה לכך היא החיה המסמלת את החודש, הסרטן. הוא נע ימינה ושמאלה אך לא לאמצע.

אם נציף את עצמנו ברגשות ולא נשלוט בהם, האם נהיה מאוזנים?
אם נקבל החלטות מהבטן ולא לאחר שהפעלנו שיקול דעת, האם יהיה לנו אור?
התשובה היא כמובן שלא, מכיון שהרגש משול ל- שגר (אותן האותיות), איתות פנימי, פולס אנרגטי שבא לומר לנו כיצד ל- גשר, ולעבור מרמת מודעות אחת לאחרת.
לעבור מן החושך אל האור, מהמודעות הסופית והמוגבלת של העולם שלנו, אל עולם מדהים, אינסופי שבו אין – מוות וסוף!!!
כל תחושה שלילית היא ה-מוות, היא הסוף ואם אנו נדע כיצד לשנותה, אנו נתחבר אל כח החיות והטוב. אדם לא צריך לעזוב את העולם כדי לטעום את טעם המוות והסוף, מכיון שכשלא טוב לנו אנו כבר נכנסים למציאות הזו!

מטרת החיים היא שנדע כיצד לחיות, ולחיות זה לברוא, ליצור יש מאין, לברוא חדש מתוך הישן ולהדליק את האור בחיינו האישיים!

החודש הקרוב יאפשר לנו באמצעות הרגשות לעשות קפיצת מדרגה עצומה בחיינו, אם נבחר לשלוט בהם, להגיב באופן פרואקטיבי ולפעול כבעלי הבית על חיינו האישיים.
לא לפעול כקורבן ובאופן פאסיבי אלא להקשיב למה שמתחולל בתוכנו, ולבחור להכניס את האור באופן יומיומי.

המפתח להצלחה בחודש זה הוא: להיות בעלי הבית על מה שמתחולל בתוכנו. להשתמש ברגשות שלנו באופן שיקדמו אותנו ולא ימשכו אותנו לאחור. שנוכל לצמוח באמצעותם ולא שיחצצו ביננו לבין החלומות שלנו ולבין אנשים אחרים. ושלא תהיה חומה ביננו לבין הבורא ממנו מגיע כל האור והשפע שאנו רוצים לקבל.

המילה רגש בסיכול אותיות הינה גשר, כל רגש בא לגשר ביננו לבין המילוי שאנו רוצים לקבל הנמצאים בעולם הרוחני. כדי ליצור את הגשר אנו צריכים להיות גמישים, להיות בתנועה ולהשתנות.
איננו יכולים להקשיב לרגשות ולתת להם לשחק בנו או לשלוט לנו במחשבה.
כל מה שמבדיל ביננו לבין שאר הנבראים הוא שלנו יש את היכולת לחשוב ולהביא לידי ביטוי את המחשבות כפעולות גשמיות. הרגש בא לאותת לנו להיות בתזוזה, אבל הוא לא זה הקובע את התזוזה!!!
מה שקובע מה יקרה מרגע לרגע בחיינו זה הבחירות שאנו לוקחים בכל רגע. ההחלטות שאנו לוקחים הן אשר קובעות מה נרגיש.
אז מדוע אנו מרגישים שינויים בהרגשות?
מכיון שכל רגש מופיע ברגע ספציפי בהתאם למה שעשינו בעבר, בין אם זה בחיים אלו או בחיים קודמים. אנו חוזרים לאותו הרגע בו כבר היינו כדי לשנותו ולקחת את השליטה עליו. הדרך לכך עוברת בהפיכה למלכים של חיינו.

המושג מלך ביהדות הינו ראשי תיבות של המילים:
מח – משכן המחשבה
לב – משכן הרגשות
כבד – משכן הכעסים

כל אחד מאיתנו הגיע לעולם זה כדי להיות המלך של המציאות שלו. להוביל ולהנהיג את חייו ולקחת את השליטה על המצבים השונים. כאשר אנו עושים כך אנו מקבלים את הכתר, את היכולת לכתר ולסבב. לדעת מה קורה בחיינו, כמו מנהיג טוב אשר יודע מה קורה עם המונהגים שלו ווזר להם להתקדם, כך הוא כל אחד מאיתנו.
אנו כאן כדי להקשיב לרגשות ולהשתמש בהם ככלים שמטרתם להראות לנו את הדרך.
הקול הפנימי תמיד מדבר ובכל רגע אומר לנו בדיוק מה לעשות ומתי. רק כאשר אנו מקשיבים ופועלים בהתאם לקול הזה, אנו יכולים באמת להתקדם ולהנהיג את חיינו. אם אנו לא עושים כך הכתר של המלך הופך להיות כרת, הוא כורת ומנתק אותנו מהתשובה שאנו צריכים לקבל, מהאור ומהמילוי!
מלך אמיתי עוצר וחושב, הוא לא ממהר. הוא לא נותן לאינסטינקטים להניע אותו, אלא שהוא לוקח בחשבון כל פעולה ומחשב את צעדיו.
לכן המחשבה נקראת כך, מכיון שהיא עוזרת לנו לחשב כיצד נגיע אל המקור, אל האור.
המילה מחשבה הינה חיבור של מחשב ו-ה'. כאשר אנו פועלים באופן אוטומטי, אנו פועלים כמחשב ומקשיבים לרגשות שלנו. אבל כאשר אנו חושבים ומפעילים שיקול דעת ולוקחים בחשבון את הצעדים שיובילו לתוצאה המיוחלת, אנו יכולים לראות את העתיד. לתכנן את צעדינו ולדעת בדיוק כיצד יראו חיינו.
זהו כוחו של הבורא, ה'. הכח הזה הינה הנשמה שלנו והיא אשר יודעת אם אנו מאפשרים לה, להוביל אותנו לשיא ההצלחה, ליצור חיי שליטה ושגשוג והנאה מהתהליך של חיינו!!!
הצלחה אמיתית הינה כזו אשר מאפשרת למח לקבל את השליטה על המציאות.
לא במקרה כל פעולה שאנו עושים מתחילה מהמח. שם אנו מקבלים את ההחלטות והוא אשר מניע את כל היקום להוביל אותנו לאן שאנו רוצים.
במח אנו יכולים לחשב ולשנות ולראות מה מתאים לנו ומה לא. כאשר אנו פועלים מהלב (משכן הרגש) אנו לא יכולים לשנות, מכיון שאנו פועלים באופן תגובתי. כך גם כאשר אנו פועלים מן הכבד (משכן הכעס).
אם על כל אנרגיה תגובתית של כעס, או שליליות שהיא אנו נגיב במידיית, לא יקח הרבה זמן עד אשר נאבד את השליטה על חיינו, דבר אשר פותח פתח למחלות ולחוסר גדול!
לא במקרה המזל היחיד בגלגל המזלות אשר נקרא על שמה של מחלה, הינו מזל סרטן.
מחלת הסרטן קיימת בכל מקום ביקום לצערנו והיא תוקפת כל איבר בגוף.
מהי הסיבה לכך ומדוע הזרע למחלה תמיד, אבל תמיד יתחיל בחודש תמוז?
איך אנו יכולים לסגור את השערים בפני המחלה הקשה הזו ולהיות חסינים משליליות?

כפי שנאמר קודם לכן החיה, הסרטן הולך ימינה ושמאלה ולא ישר. מדוע?
בני מזל סרטן הינם קיצוניים, או שחור או לבן. אין איזון מכיון שהרגשות פועלים כל כך חזק עליהם, דבר הלוקח מהם את כושר השיפוט.
כפי שנאמר קודם לכן, החלטות לא יכולות להתקבל מהרגש, הן צריכות לעבור תהליך של עיבוד נתונים במחשב שלנו, המח.
המילה סרטן בנויה משתי מילים בשפה הארמית: סר ו-טן.
סר מהמילה להסיר
ו-טן מהמילה בלבול וחוסר איזון פנימי

מה קורה כאשר אנו מבולבלים ולא נעים קדימה לעבר היעד שלנו שאותו אנו אמורים לראות מראש (האור)?

בלבול יוצר ספק, חוסר ודאות, אי ידיעה מה לעשות ומתי, וכאשר אנו במצב הזה, לחושך אין שום בעיה להיכנס בדמותם של הפחד ולחצי החיים והוא לוקח את השליטה על הראש שלנו ועל המציאות שלנו.
– בחודש תמוז אנו נחוש פחדים רבים, רגשות העולים וצפים ויוצרים בתוכנו אי ודאות.
אין מה להיבהל אלא לדעת להערך ולהגיב נכון!
– הפחדים הללו יתחילו כלחצים פנימיים שיצריכו מאיתנו מענה נכון. ועבור כל אחד הלחץ יהיה במקום אחר בגוף וחשוב מאוד לשים לב לכך, כי שם הוא הזרע לאופן התגובה שלנו, ולמקום בגוף בו אנו חלשים יותר. שם נצטרך לתת יותר תשומת לב ולהגיב נכון ובאופן פרואקטיבי!

שינוי הרגשות הינו השינוי שבאנו לעשות בחיים אלו. הרגש יכול להוביל אותנו למעלה או למטה. הכל תלוי כיצד אנו מווסתים אותו נכון ונותנים ביטוי לכח המחשבה.
אנו הגענו לחיים אלו כדי להיות מהות של נתינה. כדי לשנות את הרצון שלנו מכזה אשר עסוק בעצמו לכזה אשר עסוק באחרים. ממהות של אנוכיות למהות של שיתוף ואהבה. מלחיות בחוסר ודאות ובחוסר שמא לא יהיה, למצב של מילוי, שפע ועושר אמיתי.
אדם עשיר הינו זה אשר יודע שיש סיבה לכל דבר, מחובר לבורא ומאפשר לו להתבטא דרכו!
מילוי ניתן לחוש רק כאשר אנו משתלטים על הרגשות, משנים אותם והופכים אותם לערוצים שיובילו אותנו אל התשובות שאנו צריכים לקבל.
אם מופיע הפחד בחודש זה ובכלל, איננו יכולים לתת לו להכניע אותנו.
לפחד יש תפקיד, כמו כל תחושה אחרת. וכפחד תפקידו מצד היצר הרע והכח השלילי להרתיע אותנו מלהתקדם בעבודה הרוחנית שלנו. שלא נייצר הצלחה גדולה יותר.
מצד הבורא, האור והכח החיובי, הפחד תפקידו לדחוף אותנו אל הדבר שיעלה אותנו לשלב הבא של ההצלחה שלנו.
אנו יכולים לראות שהמילה פחד בסיכול אותיות יוצרת דחף. הפחד אמור להניע אותנו קדימה ולא לעצור אותנו במקום. האותיות הראשונות של המילה הן פח, לומר לנו שהקשבה לפחד כמוה כנפילה בפח, למלכודת שהיצר הרע טומן לנו!!!

הרגשות יכולים להניע קדימה בהתלהבות גדולה, אך כאשר אנו לא מכוונים אותם נכון, הן יכולות לעייף אותנו. זוהי הסיבה שאנו נחוש עייפות גדולה החודש הזה בגוף, הכל כדי לאפשר לנו לעשות דברים לא נוחים, ליזום מצבים להשפעה ונתינה, לעזור לנו לשנות דברים ולא להיות מקובעים במקום. ללכת ישר ולא לצדדים, כמו הסרטן.
בגלל שהעוצמה של הרגשות הינה כל כך חזקה בחודש זה כי כולנו נהיה מושפעים ממזל סרטן ומהאנרגיה של חודש תמוז, האנרגיה הזו תוכל להכניס לחיינו אור גדול אם נפעל נכון.

המפתח לקבל את כל מה שאנו מייחלים לקבל טמון בהגעה למצב של "ואהבת לרעך כמוך"!
אהבה אמיתית, של נתינה אינסופית ללא רצון לקבל בתמורה. להעניק מכל הלב מבלי לצפות אפילו לקבל משהו בתמורה.
אברהם אבינו היה ערוץ לאהבה אמיתית. הוא הקדיש את חייו לחיות מתוך נתינה אמיתית, להעניק ולתת לזולת. אברהם היתווה את הבסיס עליו מושתת כח האהבה והנתינה. הוא העביר לנו בהתנהגותו את הדרך לחיים של עושר אמיתי. גם רוחני וגם חומרי.
אנו רוצים לחיות חיי מילוי כמו אברהם. להיות מוגנים משליליות ולעטוף את עצמנו בטוב שהבורא רוצה לתת לנו. לעשות דברים ולהיות שלמים איתם. לא להגיע לידי חרטה שזוהי אחת התכונות אשר תפעל חזק בתוכנו בחודש זה. חרטה יכולה לאפשר לנו להשתנות, ומצד שני היא יכולה לגרום לנו לעצבות, חוסר ושקיעה באומללות.
אנו רוצים להשתמש בתחושת החרטה ככח מניע ליצירת טרנספורמציה בחיינו האישיים. ליצור חיבור מלא אל הנשמה שלנו ואל האור של הבורא ולחיות את האמת שלנו אשר תוביל אותנו להנות מכל רגע לחיות חיי שמחה ומילוי אמיתי.
לנטרל את ההשפעה השלילית וההרס שיוצר הכח השלילי בתוכנו ובחיינו!

בחודש תמוז יש הרבה אתגרים מצד אחד, רגשות עזים שנעים בתדירות גדולה. ומצד שני אם נשתמש נכון ברגשות הללו ונהיה בתנועה קדימה אנו נהפוך כל אתגר למתנה גדולה שתדחף אותנו להצלחה גדולה הרבה יותר.

ממה עלינו להישמר בחודש זה:
– רגשנות מיותרת אשר יכולה להוביל אותנו לעשות מעשים שנתחרט עליהם
– לא לתת ללחץ להכתיב לנו כיצד לחשוב, להרגיש, לדבר ולפעול בשום צורה!!!
– מלתת בצורה מאוזנת ולא "חונקת" מידי
– מלקחת החלטות מהבטן אלא מהראש
– מלהגיע למצבים של דיכאון ועצבות, אשר יכולים להופיע בשפע ואשר מובילים למחלת הסרטן!
– מלחפש את הקל והמוכר

היכן ההצלחה שלנו בחודש זה?
להרגיש אחרים ולא להיות עסוקים ברגשות
– לראות דברים בצורה מאוזנת. להרגיש אנשים ולנסות להיות במקומם. לא להחליט בשביל אחרים, אלא לתת להם להחליט בשביל עצמם
– לפעול מתוך שמחה ולא משנה מה אנו חשים בתוכנו. לא להקשיב בשום צורה לרגשות השליליים. הבעלות על מוחנו היא שלנו בלבד!
– לעשות את מה שלא נח, את מה שקשה. שם היא ההצלחה והמילוי שאנו רוצים לקבל!!!

כיצד נוכל ליצור מעטפת הגנה סביבנו?
לכל אחד מ-12 חודשי השנה ישנו צירוף של אותיות אשר יצר את הכוחות המניעים את החודש הספציפי. אותיות חודש תמוז הינן ח' ות' כפי שניתן לראות בצירוף המצורף למטה. התבוננות של 2-3 דקות בכל בוקר בצירוף האותיות יעזור לנו למשוך את הכוחות החיוביים שחודש זה יכול להעניק לנו ואשר יגנו, יכוונו אותנו ויפתחו עבורנו את השערים הנכונים להצלחה ושגשוג.
ממליץ להתבונן באותיות בכל בוקר, ולפני השינה וכשאתם חשים מאותגרים מבפנים. לבקש הדרכה מהבורא כיצד לפעול- מה לומר, ומה לעשות במצב הנתון.
אתם תראו שינויים גדולים וניסים בחייכם!

cancer
על ידי התבוננות על האותיות הללו בכל יום אנו נוכל להזריק את האנרגיה הנכונה למודעות שלנו ולקבל את הכח להתמודד נכון עם כל מצב שיבוא בדרכנו!
להיות האדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון.

הצירוף שמתחת יעזור לנו לנטרל כל לחץ ומתח שיופיעו. ממליץ בכל יום להתכוונן עליו למשך 2 דקות. אתם תראו שינויים עצומים!

stress

הסתכלו על כל יום ומצב שבו כאילו זה כל מה שיש. להיות ממוקדים ובשמחה גדולה והכלים הללו יהפכו את החודש הזה לחודש מלא באור עבורכם ואשר יפתח עבורכם שערים רבים להצלחה האישית שלכם.
אני מאחל לכם את החודש הטוב ביותר האפשרי והרבה אהבה 🙂
שמוליק

box