היום אנו מתחילים מסלול חדש של 12 חודשים עם היום הראשון של חודש ניסן ומזל טלה אשר הינו החודש הראשון לחודשים ולגלגל המזלות. מסלול אשר חוזר על עצמו בכל שנה ושמטרתו לאפשר לכל אחד מאיתנו להגיע לחופש אמיתי. חופש מכל הגבלה, קושי או חוסר כלשהו. כל מה שמצר עלינו מלהיות מי שאנו באמת רוצים להיות. פסח מסמל את יציאת מצרים אך הוא מדבר עלינו באופן אישי. על הגאולה הפנימית שלנו, מכאב, סבל וחוסר שמחה.

פסח מאפשר לנו לבנות את איכות החיים הנכונה לנו. את העתיד האידיאלי שלנו, וזה יתכן על ידי ה"פסיחה" והדילוג מעל לכל החושך שבחיינו. לקחת את הבעלות על הכלי מספר אחד שלנו, כלי דרכו אנו חווים את כל המציאות- המח והמחשבה שלנו!

כל המשחק של חיינו מתנהל במרווח שבין שני האוזניים שלנו, שם נקבע האם נהיה חופשיים או עבדים.
עבד הינו זה אשר כבול למחשבות שלו, לשליליות שלנו שמכתיבה לנו כיצד לחשוב, מה לחוות ולהרגיש, ואילו תוצאות לקבל!
נועדנו לחיות אחרת, להיות חופשיים, לקבוע את הגורל שלנו בעצמנו. לכולנו יש את הכח הזה, אך עלינו לעורר אותו בכל יום מחדש. החיים הינם תהליך של תנועה מתחילת השנה ועד סופה, שמטרתו לעזור לנו לסדר את הראש שלנו, את המודעות והמחשבה.
שליטה בראש, פירושו שליטה במה שיהיה לאחר מכן.
חודש ניסן ומזל טלה אותם התחלנו היום הם הראשית לשנה ובהם אנו יכולים לקבוע מה יהיה בהמשך והאם פסח יעזור לנו ל"פסוח" מעל לכל הגבלה שהיא ולבנות חיים טובים יותר.
וכדי ליצור מסלול חיים מסודר וחופשי אנו צריכים לדעת מהם המגבלות שלנו, מה מונע מאיתנו להיות חופשיים, והיכן אנו רוצים להכניס את האור?
ידיעת הנקודות הללו ולקיחת הפעולות הנכונות היא הכרח ליציאה לחירות אמיתית ויצירת שליטה בתחומי חיינו השונים.
כל ארכיטקט יודע שללא תוכנית נכונה ההמשך יהיה לקוי. החל מהיום, היום הראשון של השנה, אנו יוצרים את התוכנית, את הראש לכל השנה. הגעה לשליטה בגורל שלנו מצריכה עבודה ושינוי של כל אותם מקומות בתוכנו בהם אנו תחת שליטה ולא בשליטה.
כדי להגיע למצב של עלייה מעל להגבלות של חמשת החושים וגלגל המזלות, וחיבור למספר 13 המסמל את המילה אהבה בגימטריה, עלינו לשלוט בגלגל המזלות שבתוכנו.

כל אחד מ-12 הימים הראשונים של החודש משול לאחד מ-12 המזלות ושימוש נכון בכוחות של אותו היום יכול לאפשר לנו לכוון את החודש במהלך השנה כך שיעבוד לטובתנו ויאפשר לנו לראות את ההזדמנויות כאשר הם יופיעו במהלך אותו חודש ולהשתמש בהם על הצד הטוב ביותר!
חודש ניסן ומזל טלה מאפשרים לנו ליצור את הניסים הרצויים לנו. הטלה פורץ קדימה ולא רואה שום מעצורים בדרכו. אנרגטי מאוד ויעשה הכל כדי ליצור את השינוי והנס החשובים לו.
נס מלשון לנוס, להתעלות למציאות שבה למה שהגביל אותנו אין מקום, אלא מסלול חיים הפוך לחלוטין בו אנו הם בעלי הבית וחווים שמחה, הצלחה של ממש ואינסופיות של אנרגיה.
12 הימים שלפני פסח יעמידו אותנו בנסיונות (מהמילה ניסן), והתפקיד שלנו יהיה לעמוד בהם בהצלחה כדי לקבל בחזרה את השליטה על חיינו.
היום הראשון עוסק בשליטה בראש, במודעות ובמחשבה, במזל הראשון- מזל טלה וחודש ניסן. והאתגרים מולם נעמוד יעסקו ביכולת שלנו לחשוב, להגיב נכון ולפעול מתוך חכמה.
בוידאו שלמטה אני מסביר את נוסחת 3 השלבים באמצעותה נוכל לכוון כל מצב וליצור שליטה
בחיינו. נוסחא זו תעזור לנו היום להתמודד מול אותם אתגרים אשר יופיעו!
ממליץ מאוד לחזור ולראות את הוידאו הזה, אנו נצטרך להשתמש בכלים הללו במהלך החודש הזה!

אני מאחל לכם חודש מרתק, שנה מדהימה והתחלה של דרך נפלאה,
שמוליק

 * לשמיעת הוידאו בקובץ שמע ליחצו כאן

[hcshort id="7"]