כיצד מתמודדים עם רגשות אשמה? מהו המפתח שיעזור לנו לנוע קדימה מבלי לשקוע בעבר? על כך בוידאו זה.

מה הם בעצם רגשות אשמה? אנחנו סך הכל בני אדם, וכולנו באיזושהי צורה נעים אל העבר בחשיבה שלנו, אבל רגשות אשמה הם בעצם אחד מהטריקים של אותו כח שלילי שנמצא בתוכנו "היצר הרע", למשוך אותנו לאחור, להשאיר אותנו בעבר ובעצם לא לעזור לנו להתמקד בהווה ובמה שניתן לעשות בזמן הזה, כדי לשפר את החיים שלנו, להתקדם קדימה וליצור עתיד טוב יותר. מיקוד בעבר, יונק את האנרגיה שלנו ומושך אותנו לאחור, שם אותנו במקום שבאיזושהי צורה רק גורם לנו להרגיש חשוכים יותר. המציאות שלנו הופכת להיות הרבה יותר עגומה, כאשר אנחנו נכנסים לרגשות האשמה. רגשות אשמה, אינם טובים לנו ולא משפרים את חיינו, הם רק שוב מושכים אותנו לאחור.
כשאנחנו פועלים מהמקום הזה, כשאנחנו באים ומאפשרים לרגשות האשמה לחלחל בתוכנו ולחיות בתוך מי שאנחנו, אנחנו בעצם מעבירים את הכח שלנו למישהו אחר, משהו אחר, בצורה כזו או אחרת שולט לנו בחשיבה, שולט לנו בחיים ובעצם הופך להיות ה-סיבה שיוצרת את התוצאות שבחיים שלנו. אנחנו לא יכולים לעשות זאת, אין לאף אחד שום כח עלינו, אלא אם כן שוב, אנחנו מחלחלים לעבר בחשיבה, בהרגשה, כשאנחנו נכנסים לרגשות האשמה.

שליטה ברגשות האשמה, התמודדות מול מצבים שכאלו, יכולה להיות בהצלחה אך ורק כשאנחנו לוקחים את השליטה בחזרה, מבינים שטעויות הם חלק מהצמיחה שלנו, מותר לטעות אבל להמשיך קדימה! לא לעצור, לשקוע בעבר, או ללכת לאחור. ללכת קדימה! תמיד להיות בתנועה לכיוון אותו מילוי, אותו אור, אותה ההצלחה שאנחנו רוצים לקבל.

המפתח להצלחה בהתמודדות עם רגשות אשמה הוא, לקום בחזרה ולהמשיך קדימה! לא לשקוע, לא ללכת לאחור!

מקווה שוידאו זה נתן לכם ערך רב, אשמח מאוד לשמוע את השאלות שלכם, את התגובות שלכם ומאחל לכם הצלחה רבה ויום מהנה