איך להפוך ליותר אפקטיביים?
כיצד נוכל להשתמש בזמן שלנו באופן שיקדם אותנו ויהפוך אותנו ליעילים הרבה יותר?
על כך בוידאו זה…

אנחנו חיים בתקופה הנקראת "עידן המידע", תקופה שבעצם נקראת גם "עידן הדלי", מזל דלי, מזל של יסוד האוויר וזהו היסוד האינטלקט, יסוד הרעיונות, המידע ובעצם המח שלנו. אם אנחנו מסתכלים על התקופה שלנו, היא כל כך עמוסה במידע. בכל יום זורמים יותר ויותר ספרים, כתבות, סרטונים, כל מיני דברים שיכולים לתת לנו אינפורמציה בכל מיני צורות, אבל אותנו מעניין דבר אחד ויחיד, איך אנחנו יכולים בכל פעולה שלנו לאורך כל יום מחדש, להיות אפקטיביים הרבה יותר להשיג יותר ולהתמלא בהרבה יותר אנרגיה מבפנים שתניע אותנו למחרת, ליום חדש ומלהיב הרבה יותר.

אם אנחנו מסתכלים על כל מידע שהוא, הוא חסר טעם ותועלת עבורנו אלא אם כן הטמענו אותו ויישמנו אותו. אנחנו חיים בעולם שנקרא "עולם החומר", "עולם העשיה" ובעולם הזה המח שלנו מסמל כגשר בין עולם הרוח שזה עולם האידאות, הרעיונות, המחשבות, לבין העולם שלנו עולם הפעולות. ללא פעולות, שום מידע לא יועיל לנו. כדי להפוך להיות אפקטיביים הרבה יותר, הסוד טמון ביישום, בלבטא הלכה למעשה את מה שיש לנו בתוך הראש, כי המח שלנו לא נועד להיות אינציקלופדיה מהלכת, זאת לא המטרה. המטרה שלנו, אם אנחנו באמת רוצים להתקדם ולהרגיש שהיום שלנו בידיים שלנו, הסוד טמון במילה אחת – עומק.

להעמיק במה שאנחנו עושים, לקחת את מה שכבר יש לנו בתוך הראש וליישם אותו. להטמיע אותו בפעולות שלנו. ברגע שאנחנו נפעל בצורה הזו, אנחנו לא נקפוץ מדבר לדבר, שזו עוד אחת מהבעיות של התקופה שלנו – קפיצה מדבר לדבר, חוסר עומק, חוסר מיקוד. דברים שבעצם מעמיסים על המח שלנו מעבר למה שאנחנו יכולים להכיל והתחושה היא, כולנו מכירים זאת אי אפשר לברוח מכך – מתח, לחץ ההופך להיות באיזושהי צורה גם חוסר עניין במה שאנחנו עושים כי המח לנו לא ממוקד ולא רגוע.

אם אנחנו רוצים להיות אפקטיביים הרבה יותר, שוב, הסוד טמון במיקוד ובהעמקה של מה שאנחנו עושים, בלתת למח שלנו את החיבור ללב, להקשיב ללב, לראות מה אנחנו באמת רוצים לעשות ולתת ביטוי לידע שלנו הלכה למעשה. לא להעמיס על המח, להטמיע משהו, לרוקן את המח מאותו מידע וזה שאנחנו מיישמים את אותו הדבר וללמוד משהו חדש. המח שלנו יכול להכיל משהו חדש, רק אם רוקנו את הישן בפעולות שלנו ואז זה הפך להיות כבר חלק מאיתנו.

באיזו צורה אתם הופכים להיות אפקטיביים הרבה יותר בפעולות שלכם, מה הוא הסוד שלכם? אני אשמח מאוד לשמוע, אתם מוזמנים לכתוב לנו בתיבת התגובות, אתם מוזמנים לשתף. אשמח לשמוע את השאלות שלכם וכל תגובה שתהיה. מאחל לכם הצלחה רבה, שתהפכו להיות בכל פעולה אפקטיביים הרבה יותר, יעילים ולהתמלא בהרבה יותר אנרגיה.