אילו סודות מתגלים במהלך חודש סיוון ותחת מזל תאומים,
וכיצד יוכלו לעזור לנו ליצור צמיחה משמעותית בחיינו?

גלגל המזל כשמו כן הוא מתגלגל מחודש לחודש ונכנס למסגרת זמן שונה אשר משפיעה עלינו אחרת לחלוטין. כל צורת החשיבה שלנו, אופן הבעת הרגשות, הדיבור והפעולה הופכים להיות דומים למזל המשפיע עלינו במהלך אותו החודש.
במהלך חודש סיוון כולנו הופכים להיות בני מזל תאומים והבנת תכונות המזל יכולה לעזור לנו להבין כיצד להתנהל בחודש זה וליצור ממנו את הטוב ביותר שאנו יכולים.
מזל תאומים הינו מזל בן שני צדדים, כמו עשרת הדיברות, לומר לנו שלכל דבר בחיים יש שני צדדים, חיובי ושלילי, נתינה וקבלה וכוחות אלו הינם הכרחיים למציאת קו האמצע בכל דבר והגעה לאיזון אמיתי.
יצירת האיזון תלויה בנו ובחופש הבחירה שלנו ופה הכח שלנו כבני אדם- לדעת כיצד להעביר נכון את המילים שלנו. כל המציאות שלנו נקבעת על ידי כח הדיבור, תהליך אשר מתחיל במחשבה וכדי להגיע לשליטה בחיינו, עלינו לדעת כיצד לכוון נכון את הכלי מספר אחד שברשותנו וזהו כח המחשבה.
כל המציאות נקבעת במחשבה והבנת הסודות המתגלים בחודש זה תעזור לנו ליצור מחודש זה את החודש הנפלא ביותר עד כה!
מזל תאומים מגלה 10 סודות עמוקים מאוד ששימוש נכון בהם יהפוך את החודש הזה לחודש המיוחד ביותר שהיה לנו עד כה:

1-  תקשורת טובה
תקשורת היא הדבר החשוב ביותר למזל תאומים, אשר אוהב לחלוק בעיקר את רעיונותיו עם אחרים. 
כמזל התקשורת בני מזל זה יוצרים חיבור טוב בין אנשים וכח של אחדות וכאן בעצם טמון הכח שלהם ושלנו במהלך חודש זה!
היכולת לתקשר עם אנשים זוהי מומחיות שעבורה נוצרנו, ולבני מזל תאומים יש את היכולת והמתנה לדעת כיצד להתחבר עם כל אדם ובכל מקום. זוהי חכמה שמאפשרת להם להיות אנשי חברה נפלאים, ובדיבורם הם מעבירים קסם למי שבא עימם במגע.
עם זאת בכל אחד מהסודות מתגלה לו גם הכח האחר, הצד שמאתגר אותנו ומצריך מאיתנו לשנות ולהשתנות כדי למשוך את הכח החיובי הטמון במזל זה.

words

האתגר שלנו בחודש זה יהיה לדעת לשלוט בפה ובמילים שלנו. לחשוב ולחשב את הצעדים שלנו במחשבה. לראות ממש בראשנו לאן יובילו המחשבות שלנו ומה התוצאות שיווצרו מהם. אם נדע לעשות זאת, לא נמהר לומר הרבה מהמילים שלנו, ונוכל לחסוך אנרגיה, וכוחות רבים.
בתוכנו טמון כח הקוסם, ומילת הקסם של הקוסמים היא: אבראכדברא, מילה בארמית שפירושה הוא: אני אברא בדיבור.  לכן 10 הדיברות נקראו כך, מלשון דיבורים. לומר לנו שאנו יכולים לברוא את המציאות שלנו ולהתחבר או לצד החיובי שבהם או לשלילי.
המטרה של החיים היא ושל חג השבועות: להעלות אותנו מעל למזל והכוחות הפועלים עלינו לאורך 12 המזלות, ולחבר אותנו למציאות שמעבר לשליטה של הכוכבים.
וכאן נכנס המספר 13 והעוצמה של שבועות, שבכח חג זה לחבר אותנו למספר 13 השווה למילה א ה ב ה, ולמילים אחד ו-דאגה!
ופה גם מתגלה לנו אחד הסודות הגדולים ביותר להצלחה בזוגיות, ולהכנסת שפע אינסופי בכל התחומים- כל המזל מתגלה בין בני הזוג באמצעות כח הדיבור!!

דיבור נכון ואוהב, חשיבה יתירה על המילים שאנו אומרים מכניסה אור, מילוי ואת הבורא לזוגיות. אם שני בני זוג אוהבים באמת, הם מכניסים את הבורא לחייהם (אהבה=13 = אהבה=13 = 26 (י ה ו ה בגימטריה =26).
תקשורת אמיתית מתחילה מהמחשבה, מתפשטת ללב, ומשם לשליטה בכח הדיבור ועשיית המעשים הנכונים.
וזוהי הנוסחא לאהבה אמיתית והצלחה בזוגיות ובחיים:

Capture

 

2- מהירות תנועה
מזל תאומים נשלט תחת כוכב מרקורי הקרוב ביותר לשמש ואשר נע במהירות הגבוהה ביותר. זוהי הסיבה שבני מזל תאומים משתנים מהר מאוד ונעים מהר מאוד. הם לוקחים החלטות מהר מאוד ומשנים אותם מהר מאוד.
למהירות בחודש הזה יהיה משקל גדול- מהירות התנועה מצד לצד וכך גם נחוש במהלך החודש, כיצד דברים קורים מהר. הפוך לחלוטין ממה שחשנו בחודש האחרון, חודש אייר ומזל שור. בגלל הרצון המהיר שיבטא את עצמו בחשיבה מהירה, רצון לדבר ולעשות דברים מהר, אנו נצטרך הרבה אויר ולכן אני ממליץ מאוד לתרגל נשימות לאורך היום. גם כדי שיכנס מספיק חמצן, וגם כדי להרגיע את האנרגיה שנחוש בתוכנו. מצד אחד ניתן יהיה לעשות יותר ובזמן קצר, ומצד שני לפעול מהר וללא מחשבה ולהתחרט על כך לאחר מכן.
לשים לב למה שקורה בתוכנו ולחשב את הצעדים!!

3- חוסר מיקוד 

זהו מזל מאוד חברתי וסקרן ואוהב לשנות ולעשות דברים אחרת. מכיון שבני מזל זה נעים מהר, השיעמום תופס אותם מהר כי הם בתנועה תמיד לדבר הבא. מצד אחד הרצון ללמוד עצום וגדול אבל הוא יכול להפוך גם לחיסרון אם אין עומק וחיבור למשמעות ותוכן אמיתיים!
וזוהי הסיבה שלרוב קשה לבני המזל להתחייב וללכת עד הסוף עם דברים, ובמיוחד עם העבודה הרוחנית (התיקון האישי) שלהם. הפתרון לכך הוא לבחור כיוון אחד וללכת איתו עד הסוף. לעשות דברים מתוך מטרה נעלה, מתוך אידיאה וחזון גדול!!

אנו מקבלים החודש הזדמנות יוצאת דופן להגיע לתכלית ולעיקר של החיים, לצאת מכל מצב חשוך שנפלנו אליו ולהוציא לפועל דברים מדהימים ומיוחדים- הכל תלוי אם נהיה בפוקוס על המטרה האמיתית ולא על דברים שאינם קשורים בכך!
אנו מחפשים את האור, את החיבור לכח החיובי האינסופי של הבורא אשר נמצא מעבר למסכי חמשת החושים והחומר, ועלינו לדעת להבדיל בין אור זה אשר מתמשך ומחבר, לבין דברים המחברים אותנו להתעלות זמנית וניתוק עתידי!
וכאן נצטרך לשים לב במהלך החודש הזה, שאנו ממוקדים על מה שנכון ולא מה שלא.
תאומים פירושו שני צדדים הקיימים בתוך כל אחד מאיתנו, שני כוחות, כאשר:
האחד חיובי, מחובר לכח אינסופי של אנרגיה, כח הבורא הטמון בנו. אנו נולדנו בכדי להגשים את הפוטנציאל, את היכולות הטמונות בנו במהלך החיים ולהוציא לפועל את הרצונות והחלומות שלנו.
השני כח שלילי שכל תפקידו הוא לעצור מפוטנציאל זה לגלות את עצמו בחיינו. לשים לנו מכשולים בדרכנו בכדי שנשפר עמדות, נתקן ונשנה את מה שנדרש בכדי שנוכל לזכך את הרצון שלנו ולהיות כערוץ אמיתי המעביר את האנרגיה, האור או ההצלחה דרכנו לאנשים אחרים.

כמו שיש כח חיובי יש גם כח שלילי. כך בכל מצב. יש איזון מושלם. הכל כדי שנוכל להרוויח את האור וההצלחה הנמצאים מאחורי כל מצב.
בכל אחד מאיתנו יש כח של איזון. מצד אחד כח עצום של אור שהגענו לגלות, ובו בזמן יש בנו כח גדול של שליליות היכול לגלות את עצמו!
כדי שנוכל לגלות את הפוטנציאל שלנו אנו מגיעים לחיים אלו כדי לשנות ולתקן את כל מה שחשוך בנו.
אם אנו עושים פעולה שלילית למשל, המטרה היא לא שנכה על חטא ונהיה עצובים כתוצאה מכך, אלא שנשנה זאת. זהו גם סימן שאם עשינו את הפעולה השלילית המסוימת, אנו יכולים גם לקחת את הפעולה החיובית ההפוכה לכך.
ההבנה הזו צריכה לעזור לנו להבין שאנו יכולים להרים את עצמנו למעלה מעל לכל מצב ולא משנה כמה חשוך הוא!!!

4- לגלות את האור
לא משנה כמה חשוך הגענו בחיים אלו ועד לרגע זה, בחודש סיוון יש לנו את האפשרות לעלות מעל לכל חושך, מעל לכל צרה ולברוא מציאות חדשה ושונה לחלוטין!
כולנו יכולים לטעות, אנו בני אדם, אך מה שחשוב הוא לא ליפול לעצבות. לא לתת למצב השלילי להפיל אותנו.
אור יכול להתגלות רק מתוך החושך, וכדי שנוכל לגלות את הפוטנציאל שלנו, חייבים להיות מכשולים קודם לכן. ולכן במהלך חודש אייר, חווינו לא מעט אתגרים ומכשולים ובצורות שונות!

אנו כאן כדי לצמוח ולהתעלות בכל פעם לשלב חדש של הצלחה וטרנספורמציה ולכן רגשות אשמה אינם באים בחשבון במציאות שלנו. הם לא מועילים ולא מקדמים אותנו לשום מקום ורק מושכים אותנו לאחור.
כל מה שהבורא מבקש מאיתנו הוא שנגלה אור מתוך החושך בכל מצב בו אנו נמצאים. זוהי הסיבה שלשמה הגענו לעולם הזה!!!
אז כאשר אנו עושים פעולה שלא רצינו לעשות, לא להיכנס לדיפרסיה עקב כך אלא לזכור שזוהי הזדמנות להתקדם לשלב גבוה יותר.

זוהי המהות של חודש סיוון– לנוע מצד לצד. להפוך את החושך לאור.

5- לא להתפשר
אחד הטריקים שהכח השלילי מחדיר למוחנו ויוצר שליטה עלינו הוא שהוא מאפשר לנו להתפשר על דברים מסוימים ולא ללכת עד הסוף עם מה שאנו צריכים לעשות. זהו השיעור של חודש זה ואנו צריכים להיות עירניים מכיון שהכח השלילי יציב בדרכנו פיתויים רבים ויעשה הכל כדי שנתקפל ולא נתקדם!

6- לצאת מהנוחות 
יש להישמר מנוחיות בחודש זה ולומר לעצמנו שאנו כבר במקום בו אנו צריכים להיות. החיים הינם תהליך של תנועה מתמדת ומלחמה נגד אויב נסתר שאיננו רואים ואשר קיים בתוכנו, היצר הרע שכל רצונו הוא להכניע אותנו ולהקטין את הרצון שלנו.
והמיוחד בחודש זה הוא שאנו יכולים לנטרל את כל השליליות שבנו ולהפוך אותה לכח גדול של אור.
* ההתרוממות בחודש זה הן ביצירת קפיצות דרך והן מכשלונות כלפי מעלה, היא מהירה בגלל מהירות התנועה של מזל תאומים ולכן אנו יכולים ליצור קפיצות דרך משמעותיות בחודש זה!!

*הכח החיובי ידחף אותנו קדימה, ליצור ולעשות דברים עם הרבה התלהבות, ומצד שני הכח השלילי יעשה הכל כדי להפריע.
אנו יכולים לקבל את כל הכוחות שאנו צריכים בחודש זה כדי לשנות את מה שמפריע לנו מליצור את החיים הנעלים ביותר ולהכניס אור גדול לבית שלנו, לסביבה ולעולם כולו!

7- בדיקה אישית
חשוב מאוד להיות כנים עם עצמנו ולראות בסופו של יום האם עשינו את המקסימום כדי להתקדם. ממש לבדוק את המעשים שלנו ולראות מה עשינו נכון ומה לא ומה צריך לשפר למחרת.
תרגיל זה יעשה שינוי משמעותי בחייכם ויעזור לכם להתקדם בכל יום קדימה ליצירת מציאות של שליטה, וודאות ושמחה אמיתיים!

8- שליטה
אחת ממילות הקסם דרכה נוכל להתחבר לעוצמה שבחודש זה היא: אין.
האין
הוא מצב בו אנו מבטלים את מודעות החומר שבתוכנו. את כל מה שמגביל ומחבר אותנו ולהפוך לערוץ, צינור המעביר את השפע מהעולם העליון הרוחני לעבר העולם התחתון הגשמי.
אין, ראשי תיבות:
א מירה
י דיעה
נ
תינה

שליטה ב-3 הכוחות הללו: כח הדיבור, החיבור הפנימי לבורא ונתינה לאחרים תהפוך אותנו בחודש זה לכלי המעביר אור מוחלט ושפע רב יכנס לחיי כל אחד מכם!
* אחת המילים שבני מזל תאומים נוהגים להשתמש בו היא: אני. ישנה נטייה לדבר על פעולותיהם ומכך כדאי להימנע מכיוון שזה פותח פתח לאגו וליצר הרע להיכנס ולכוון לנו את המחשבה וכתוצאה מכך את החיים עצמם!

9- אותיות החודש
לכל אחד מחודשי השנה ישנו צירוף של אותיות בעזרתו ניתן על ידי התבוננות לקבל כוחות חיוביים ושליטה במצבים השונים שיופיעו, הכוונה למה שנכון עבורנו ועוד.
צירוף האותיות לחודש סיון הוא ר + ז, אנרגיה שתעזור לנו להתחבר לרז ולנסתר, אל מה שיעזור לנו לנטרל את מה ש- זר בתוכנו.
אני ממליץ להתחיל את היום עם התבוננות של 2-3 דקות על האותיות ובקשת הכוונה מהבורא לעזור לנו לרצות את הדברים הנכונים, להיות האדם הנכון ובמקום הנכון. לקחת את ההחלטות שיקדמו אותנו ולתקשר בצורה הנכונה עם האנשים שיופיעו בדרכנו.
השקעה של כמה דקות שתעשה שינוי עצום בחייכם!!!

אותיות

10- דאגה לאחרים
הכוכב השולט על מזל תאומים הוא כוכב מרקיורי ובעברית "כוכב". אם נסתכל צורת הכוכב, נוכל לראות צורה של אדם אשר רגליו על הקרקע וידיו פרושות לצדדים, וראשו פונה כלפי מעלה.
לומר לנו שהכח של מזל תאומים הוא ביכולת להיות מחובר לשני העולמות, הרוחני העליון והחומרי התחתון אם הוא פורש את ידיו לצדדים, שם נמצאים האנשים.
אם הוא פועל מנתינה ודאגה אמיתית לאחרים. אפשר ורצוי לרכוש חכמה, דבר שבני מזל זה וכולנו בחודש זה נעשה בקלילות, אבל חכמה אמיתית מגיעה מדאגה לאחרים.
מרצון לשפר את חייהם ולהושיט יד כדי לשפר את העולם.
לפתוח את הלב, ולהציע את האהבה שלנו, כך נוכל לראות את טובו של הבורא בכל מקום, מקיף ועוטף אותנו ומגן עלינו.

על כך נאמר: "מי שדואג לאנשים-הבורא דואג לו".

אני מאחל לכולם שתזכו למצות חודש זה ולקבל ממנו את השפע הגדול ביותר.
שיהיה חודש של שמחה גדולה והצלחה רבה מכל הלב 🙂
שמוליק