מה צריך מנהיג אמיתי כדי להצליח בתפקידו וכיצד זה נוגע אלינו ולהצלחתנו האישית?

בני מזל אריה ניחנו בגלל תכונת המנהיגות שבם ביכולת ראייה מאוד רחבה ומפותחת. יכולת שמאפשרת להם להיות מנהיגים ומנהלים מצוינים, כי ההתמקדות שלהם היא בתמונה הרחבה ובראייה שמאחורי הפרטים הקטנים.
במילה אריה אנו יכולים לראות את המילה ראיה וגם יראה. לומר לנו שכדי שנוכל להיות בעלי ראיה רחבה יותר, עלינו קודם כל להבין את היקום וחוקיו ולהיות בעלי יראה, מלשון יראת כבוד לבורא אשר מעל לכל ולחוקים אשר יצר שמטרתם לעזור לנו לחיות בהרמוניה עם היקום ועם עצמנו וליצור ברכה במעשינו.
אך כחלק מפיתוח הראייה הנכונה, הראייה המרחבית אשר תאפשר לנו לראות את התמונה הגדולה של החיים, עלינו לדעת שמה שיכול לשבש לנו את הראייה זוהי היצמדות למה שאינו עובד. הרגלי חשיבה שליליים, יצרים לא מרוסנים וכל מה ששולט בנו ולא אנו בו- דאגות ופחדים, ספקות ושליליות כלשהי.

הגעה לתכלית בחיינו ויצירת הצלחה כלשהי מחייבת שנדע לראות את הנולד ולחדד את יכולת הראייה הפנימית, את החכמה שלנו, ולקבל את הכח להיות חכמים יותר מן הספקות והפחדים שלנו. במיוחד בכל אותם מקומות בהם האגו שלנו טומן לנו מלכודות.
אם נהיה חדי אבחנה ונפעל עם המודעות הנכונה  יש לצפות לפתיחה של "חלונות" חדשים ואפיקים שלא ראינו ולא היכרנו קודם לכן. כמו תוכנת חלונות אשר מכניסה אותנו מעולם אחד לעולם אחר, כך יפתחו בפנינו שערים חדשים וחיבור לשמחה ורמת מודעות שלא היכרנו!!
כך נוכל לקבל את הכח לנצח את "האלוקים האחרים" שבתוכנו, להתנקות לחלוטין מן הצד האחר שמסית אותנו מן האור ובכך להחליט את ההחלטות הנכונות ולהכניס ברכה רבה במעשינו. כל אלו יעניקו לנו עוצמה יוצאת דופן ועלייה במעלה הסולם האישי שלנו.

כתרגיל שיעזור לנו ליישם זאת: כדי לראות עלינו להבין קודם כל שאנו לא רואים את כל התמונה, אלא אחוז קטן ממנה ושאנו לא יודעים הכל. מימד של ענוה בפעולותינו יאפשר לנו לשמוע ולראות את המסרים הנכונים. לזכור לראות שבכל אדם יש ניצוץ בורא, כך נוכל לחבר את עצמנו אל הכח האחד של יוצר היקום, ולהגיע להכרה בדרך זו שבעצם אם הבורא קיים בכל דבר, אז כשאנו מכבדים את האחר אנו מכבדים את הבורא והתנהגות זו היא כבר חיבור והכרה לחוקי החיים!
וכשאנו מחוברים לחוקי היקום, מיישמים אותם וחווים אותם, רק שפע, ברכה ושמחה אינסופית יהיו בחיינו.

אם אהבתם כתבה זו ליחצו על הלייק ושתפו עם חבריכם כדי שגם הם יוכלו לפתח את יכולת ראיית הנולד בחייהם 🙂
ואני מאחל לכם הצלחה גדולה ואהבה רבה,
שמוליק