הסתיימו להם 10 שבועות גדושים במצבים אינטנסיביים שמטרתם היתה לעצב את האני שלנו, לברוא חדש מתוך המודעות הישנה שהניעה אותנו.
אני מקוה שניצלתם מצבים אלו בצורה הטובה ביותר, ושתמונת חייכם ברורה יותר, ושנפתחו ערוצים חדשים ליצירה טובה יותר!
לקראת מה אנו נעים כעת?

10 השבועות הבאים יעמידו אותנו במצבים שהמטרה שלהם היא עיצוב מחדש של האגו שלנו. אם ב-10 השבועות האחרונים נטרלנו את האגו על ידי היציאה מהמיצרים הפנימיים שלנו, עכשיו נצטרך לבוא מהמודעות החדשה שלנו מוכנים להקריב מעצמנו ולפעול אחרת כדי להתקרב (אותן אותיות- להקריב ולהתקרב שורש ק,ר,ב) אל האור והבורא שבנו ואשר קיים בכל!
מה שמרחיק אותנו מהאור ומהטוב זה השליליות שיוצאת מאיתנו כאשר המודעות שלנו מונעת מהאגו. וכל זה חוסם ומונע מהברכה לשרות בחיינו בתחומי החיים השונים.
בוודאי כל אחד מכם חש בתחום כזה או אחר שהוא ממש מתקרב למטרה או היעד החשובים לכם, אבל ממש רגע לפני הפתרון- כאילו משהו מושך אתכם לאחור ושוב אתם באותה צורת חיים, קרובים למטרה אבל רחוקים ממנה!
כדי להתקרב ולממש את היעדים שלנו עלינו להקריב מעצמנו, להיפתח לתשובות שאנו מחפשים אשר קיימות בתוכנו, ולתת לשפע להיכנס ולזרום בחיינו.

כדי שנוכל לחוש ניצחון מהו ושנתקדם קדימה עלינו להשתמש בכלים הנכונים שיעזרו לנו בכך. כלים שיחברו אותנו לאור ויעניקו לנו את החופש שאנו כל כך רוצים!
הכלים לניצחון הם:  הקרבת התאוות והיצרים ואותם דחפים מהירים שבתוכנו, לצאת מהנוחיות שלנו ולהקריב מעצמנו.
מילת המפתח ל-10 השבועות הקרובים היא- הקרבה.

בכדי לממש כל יעד בחיים אלו, יש מחיר שעלינו לשלם. יש מאמץ שעלינו לעשות כדי שהיעד יתקרב אלינו. אנו יודעים שדבר אינו מגיע אלינו, אלא אם כן היזזנו את עצמנו אליו. זוהי רמת המודעות שצריכה להניע כל אחד מאיתנו ועשיית המאמצים הנכונים יבטיחו שהתקופה הזו תהיה מתוקה ומיוחדת עבורכם!
חשוב לזכור: מי שמקריב מעצמו לוקח פיקוד על חייו, 100% אחריות על מה שקורה לו ובכך יבטיח שלא יהיה קורבן של המציאות!!

תרגיל השבוע: ההצלחה בשבוע הזה תלויה בכמה נקריב מעצמנו ונהיה בשליטה על המצבים השונים. ממליץ לשים אקסטרה מאמץ ולהתעלות מעל עצמנו. השכר יהיה רב!

אני מאחל לכולם את השבוע הטוב ביותר והרבה אהבה 🙂
שמוליק