היכולת שלנו להעביר את המסר שלנו וליצור חיבור לאותם הדברים החשובים לנו,
תלויה באופן הדיבור שלנו וכיצד אנו אומרים את המילים הנכונות ובזמן הנכון!
איך נוכל לברוא את המציאות שלנו על ידי כח המילה?
על כך בוידאו זה.

המטרה שלנו היא לקחת את הכח שלנו, שנקרא כח הדיבור, למקום אחר, מקום שיקדם אותנו ולא ימשוך אותנו לאחור. כל מילה – שמענו את זה, אנחנו גם יודעים את זה. המטרה שלנו להבין את זה ובעצם להשתמש בצורה הזו. כל מילה שלנו יכולה לבנות או להרוס. מילים הן היסודות ואבני הבניין של החיים שלנו. כל מילה בוראת אנרגיה, מוציאה ומשחררת מתוך הפה שלנו כח שאנחנו לא רואים, אבל הכח הזה הוא כח חי, הוא מתחיל לנשום בתוכנו ובייקום כולו. הכח הזה שנקרא "כח המילה", מהדהד ומושך את המצבים ואת האנשים הספציפיים לאותו התדר ששלחנו מתוך הפה שלנו, לחיים שלנו. המטרה שלנו היא להגיע למקום שבו, המילים שלנו הם המילים הנכונות ובזמן הנכון. הן מובילות אותנו אל המצבים הנכונים שיקדמו אותנו, לאנשים הנכונים שיכולים לעזור לנו ובעצם להיות במקום שבו אנחנו כל הזמן מתחברים ליותר טוב וליותר ברכה בחיים שלנו.

ההגדרה למילה "אדם רוחני" או "רוחניות", היא: זהו אותו אדם שיכול לצאת מתוך עצמו, להיכנס לתוך נעליו של האדם האחר, להרגיש אותו, לבוא מהמקום שבו הוא נמצא ומשם לעזור לו. כמה פעמים במשך היום אנחנו מקשיבים באמת למה שקורה בחיו של האדם האחר? אם אנחנו מסתכלים על הפנים שלנו, יש לנו שתי אזניים ופה אחד. לרוב, אנחנו יותר מדברים ופחות מקשיבים, אבל זה בעצם המשחק של החיים שלנו. נועדנו לדבר פחות, להקשיב יותר ומדוע? כשאנחנו מקשיבים יותר, אנחנו שמים לב מה קורה בתוך העולם שלנו, אנחנו שמים לב גם מה קורה בתוך עולמו של האדם האחר. זה מביא אותנו למימד של צניעות, מימד בו אנחנו יכולים לראות מדוע האדם פועל בצורה שהוא פועל, אנחנו יכולים לראות את הסיבתיות שלכל דבר. כשאנחנו מדברים יותר, או רוצים יותר להיות במקום שבו אנחנו הם נותני הטון, זה בעצם מגיע מתוך מקום של מהירות וחיפזון והחיפזון, כולנו יודעים מאיפה הוא מגיע. זה לא אנחנו.

כשאנחנו באים ממקום וודאי ובטוחים בעצמנו, יש לנו את הזמן לשקול מילים, לחשוב על מה אנחנו מדברים ולראות כיצד כל מילה, לאן היא תוביל אותנו, את האדם האחר, את המצב האחר. המילים הן בידיים שלנו ובפה שלנו. דרך הפה שלנו אנחנו קובעים את כל איכות החיים שלנו, ברגע שדיברנו גם אם אף אחד לא שמע – הייקום שמע. אנחנו רוצים להתחבר אל הייקום, הייקום זה קיום ד' וזה אותו כח שקיים בתוכנו, מחוצה לנו ובכל מקום רק שאותנו מעניין איך הכח הזה לוקח אותנו למקום שבו אנחנו עולים על התדר הנכון עבורנו. אנחנו מתחברים אל התשובות הנכונות שיקדמו אותנו. להיות האדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון מצריך מאיתנו להיות עם ראש נקי, לב פתוח ולשקול ולבחון את המילים שלנו. כשאנחנו עושים זאת יש לנו שליטה וכשאנחנו בשליטה, אנחנו לא עושים דברים או אומרים מילים שלא ייקחו אותנו קדימה אלא יוכלו למשוך אותנו לאחור.

למילים יש כח. הן יכולות לבנות והן יכולות להרוס. הכח טמון בנו, ביכולת שלנו לברור את המילים, לדעת שכל מילה מחברת אותנו או לתדר חיובי או לתדר שלילי, בצורה הפשוטה ביותר. לנסות לראות בכל מצב ובכל יום את הצד האחר, את האדם האחר. לצאת מתוך עצמנו, כשאנחנו יוצאים מתוך עצמנו קורים ניסים. כשהאדם עסוק בתוך עולמו הפנימי ולא יוצא מתוך עצמו למישהו אחר או למקום אחר, בעצם אנחנו מבשלים לנו איזושהי צרה או בעיה שתבוא בזמן כזה או אחר. לכל מילה יש כח, כשאנחנו מקשיבים יותר, אנחנו יכולים לשקול איזו מילה להוציא, כי בעצם הפה זו "הוצאה לפועל". "הפה זו הוצאה לפועל", תמיד לזכור את המילים הללו. כשאנחנו מדברים, אנחנו מוציאים לפועל. התוצאה או הפעולה שאנחנו הולכים לעשות זו רק תוצאה של מה שכבר עשינו קודם לכן, מחשבה – רגש – דיבור.

אני מאחל לכם שכל מילה תיקח אתכם למקומות הטובים ביותר. יש להם כח עצמתי, זה בידיים שלנו, רק להשתמש נכון. אשמח מאוד לשמוע את התגובות שלכם, אם יש שאלות אני אשמח לענות. שתפו אותנו איך זה עובד לכם. מה עוזר לכם לשלוט בפה, לדבר נכון, לברור את המילים. אני מאחל לכם יום נפלא, הצלחה רבה ויום מהנה.